police_street_911_hoax

Meeste mensen weten waar ze die dag waren op 9/11 2001, ondergetekende zat lekker aan zijn stacaravan op een camping in Italië van een onbezorgd leventje te genieten aan het Gardameer. Hoe kon ik weten dat deze dag een markeerpunt zou worden in mijn en ieders leven. Hoe kon ik weten dat ik geen vrijheid had maar privilege’s, en dat ik net zo goed als ieder ander een slaaf was maar dan op vrijwillige basis, zie “Wet van de Zee” topic’s op YMF. In de loop van opvolgende jaren merkte ik vooral  “vrijheden”  werden afgeschaft voor de burger mens, we wilden bescherming tegen die boze man Osama in een grot en in ruil daarvoor moest het dan maar.

Maar veel gebeurtenissen van die dag zijn tegenstrijdig en veel gebeurtenissen zijn inmiddels al weggepoetst zoals in het onderstaande ondertitelde filmpje van/door “King Fred II” . Zeer beknopt, maar bevat veel feiten van wat er die dag werkelijk plaatsvond. Dit stuk als geheugen opfrisser, ondergetekende zal binnenkort uit de doeken doen waarom deze aanslag op de mensheid op 9/11 plaatsvond. Ik verzeker iedereen dat dit GEEN toeval betrof…

 

Have a nice day… BL@DE

Geef een reactie

