Kwestie van oorzaak en gevolg- Terreur in Frankrijk

ymf10

UPDATE:11-1-2015

Tja beste lezer, je kunt de TV niet meer aanzetten of je wordt overladen met beelden van boze moslims die ons even mores komen leren, eerlijk gezegd wordt ik persoonlijk niet lekker van al die propaganda tegen de moslims in het algemeen. Rotte appels zitten namelijk in elke mand van een cultuur, ik stel mij liever de vraag hoever heeft het zover kunnen komen, en waarom blijven we in de EU mensen binnenhalen uit landen waar we vaak zelf de puinhoop hebben gecreëerd? En waarom creëren we daar die puinhopen? En is het geen logica dat mensen uit die landen dan hier geen wraak gaan nemen?

Ikzelf heb het een paar dagen gevolgd en kreeg daarbij een 9/11 Déjà Vu gevoel na het zien van de beelden op het NOS journaal toen het net bekend werd dat er bij Charly Hebdo moslim terroristen veel mensen van het leven hebben beroofd. Her en der word er op diverse sites geblogd dat Moskee’s maar moeten worden aangestoken en de E-motie regeert…

Paar dingen vielen mij nl op, zoals bij de aanslag op het WTC ( 9/11-2001) lieten nu ook de terroristen hun legitimatie achter in de auto, ik weet niet of dit in het handboek voor terroristen staat, maar dit is wel zeer toevallig aangezien bij de aanslag in Madrid op 11-3-2004 ook al door de daders diverse stukken werden achtergelaten in de auto die ervoor gebruikt was.

ymf2

KLIK op de foto’s voor een grotere versie

Nog opvallender vond ik de auto die gebruikt werd bij de aanslag in Frankrijk van enkele dagen geleden, deze had duidelijk zilverkleurige spiegels, maar toen die “zelfde” auto paar km later werd teruggevonden zaten er ineens carbonkleurige spiegels op. Een opmerkzame internetter wees mij daarop.

Magic Mirrors

Nou ben ik zelf niet zo bang van wat schokkende beelden ik ben tenslotte een nuchtere Hollander, dus ik heb al een en ander gezien aan filmpjes van moordlustige mensen, wat opvallend is dat ik geen enkel druppeltje bloed heb gezien op de plek waar de Politieagente die ook moslim was werd neergeschoten met een AK47  ook niet toen de terroristen vertrokken was er nog steeds niets te zien op het trottoir. Ook geen vuur uit het geweer wat bij een AK gebruikelijk is en ook geen schade aan de stoep te bekennen tot…. ik gister toevallig nog een filmpje zag van een reporter die voor de plek des onheils stond ineens ligt me daar een plas bloed die zijn weerga niet kent.

Geen druppel bloed?

Maar de tegenstrijdigheden houden nog steeds niet op, de 3e man die men al aanwees als zijnde dader zat gewoon op school tijdens de aanslag. Zowat elke krant koos dezelfde kant van het verhaal wat vertelt werd, men nam klakkeloos alles aan wat door de PR van justitie werd voorgekauwd op een enkele krant na, International Business Time, die had vermoedens dat de Mossad er bij betrokken was, tot mijn verbazing las ik gister dat het stuk teruggetrokken was, maar ik had al een screenshot gemaakt, soms heb ik een voorgevoel….

ibtimes-paris-attack-link-to-mossad-article-435x1024

ymf int business times

double-standard-jews-vs-muslims

Al met al nogal wat puntjes die opgeklaard moeten worden naar mijn inziens, maar zoals gebruikelijk mag u zelf denken wat u blieft. Het is in mijn ogen niet wat het lijkt…

BL@DE

Foto’s en nog wat filmpjes, en in de aanvullende screenshots nog meer verrassingen…

KLIK op de foto’s voor een grotere versie

ymf1

ymf best gore 1

ymf best gore 2

ymf5

aanslag frankrijk 8-1-2015

ymf13

11-1-2015

11-1-2015

635565804658225213

635565815346948366

Geef een reactie

